EN KR

Standardowe wyposażenie

Aluminiowa rama rurowa

Pierwszorzędna struktura samolotu jest wykonany z rur aluminiowych skręconych ze sobą za pośrednictwem wsporników wykonanych z stali nierdzewnej. Prostota ta umożliwia  zmniejszenie kosztów produkcji, jak i czasu, co prowadzi do wykonania produktu o wysokiej wytrzymałości
w stosunku do współczynnika kosztów. Ponadto, w przypadku uszkodzenia struktury pierwszorzędowej, filozofia  konstrukcji pozwala klientowi wymienić tylko te części, które zostały uszkodzone.


Trilam - pokrycie

Aluminiowa rama  pokryta jest trójwarstwowym laminatem kompozytowym, materiałem powszechnie stosowanym w przemyśle żeglarskim na żagle jachtów. Jest niezwykle silny, oraz wytrzymały na różne uszkodzenia. Oprócz tego, oferujemy naszym klientom możliwość wyboru z naszej oferty pięciu jasnych kolorów w dowolnym układzie, do stworzenia własnego projektu pokrycia samolotu bez dodatkowych kosztów, dzięki czemu każdy samolot stanie się wyjątkowy i niepowtarzalny. Zaoszczędza to czas i koszty związane z malowaniem i dalszą eksploatacja.


Aluminiowe podwozie

Nowa konstrukcja zawieszenia wykonana jest z litego aluminium , co zapewnia większą sprężystość. Dodana wytrzymałość konstrukcji stałej aluminium oznacza, że ​​samolot jest bardziej wyrozumiały dla ​​mniej doświadczonych pilotów pracujących w trudnych warunkach jak pasy trawiaste.


Hamulce hydrauliczne

We wszystkich samolotach BushCat  montowany jest  hydrauliczny układ hamulcowy z użyciem tarczy. Sterowanie hamulcami dostępne jest na drążku steru w standardzie dla zawieszenia z kołem przednim ale możliwa jest instalacja kontroli hamulca na pedałach steru kierunku jak w przypadku konfiguracji samolotu z kołem tylnym.  Nowy system stał się bardzo przydatny podczas lądowania na krótkich pasach.


Zdejmowane drzwi

Jeśli samolot ma być wykorzystywany np. w fotografii lotniczej lub innej działalności, w której drzwi mogą przeszkadzać, istnieje możliwość demontażu drzwi.

Co więcej, drzwi mogą zostać usunięte i ponownie zamontowane w czasie krótszym niż 3 minuty. Drzwi otwierane do góry pod skrzydło oraz wyposażone są w amortyzatory gazowe.


Środkowy  drążek steru

BushCat  wyposażony jest w środkowy drążek steru zlokalizowany  między siedzeniami (przód środkowego podłokietnika).

Taka konfiguracja pozwala pilotowi, utrzymać swoją rękę na drążku w każdym czasie, uwalniając drugą rękę na przepustnicy oraz  na panelu i zamontowanych tam  przyrządów. Takie zastosowanie pojedynczego steru  gwarantuje, że złożoność systemu sterowania jest ograniczona do minimum. Dzięki temu wejście do kokpitu i wyjście nie jest blokowane przez system zamontowany w panelu podłogowym. Możliwe jest zamontowanie dodatkowego uchwytu sterowania np: dla instruktora


Dźwignia  przepustnicy na podłokietniku

W celu dostosowania się do zamontowanego centralnie drążka sterowego, projektanci BushCat umieścili dźwignię przepustnicy w podłokietniku. Dwie połączone przepustnice są montowane wygodnie na końcu podłokietnika zarówno dla pilota jak i dla pasażera . Ramię podłokietnika można również podnosić , aby ułatwić wyjście i wejście do kokpitu, bez wpływu na położenie przepustnicy.


Pływaki

Wspaniała charakterystyka samolotu  BushCat pozwala na zastosowanie pływaków. Posługujemy się pływakami serii  1400 Clamar amfibia. Pływaki te wykonane  są z wykorzystaniem połączenia węgla, Kevlar,  i włókna szklanego ,uzyskujac lekką masę  produktu  odporną  na korozję i wycieki.


Współczynnik +6 -4

Skrzydło BushCat zostało zaprojektowane, przetestowane i certyfikowane do współczynnika obciążenia  + 6G i -4G na jej maksymalnej wadze równej 560kg (1235lbs).