EN KR

Opcje konfiguracji

Koło przednie, koło ogonowe, pływaki

Startowanie i lądowanie na różnych podłożach. Samolot BushCat można przystosować do własnych potrzeb i osobistych preferencji.

BushCat z kołem przednim  doskonale nadaje się do pasów  asfaltowych i trawiastych. Jeśli potrzebujesz przenieś się  na wyboisty nierówny teren, przyjazne w  konfiguracji tylne koło stanie się twoim najlepszym przyjacielem. W przypadku potrzeby latania na lądzie i wodzie, wprowadziliśmy możliwość użycia pływaków.


BushCat LSA lub zestaw

Każdy wariant BushCat jest dostępny jako fabrycznie zbudowany gotowy do lotu samolot (LSA) lub jako zestaw do samodzielnego zbudowania.

Budowa samolotu zajmie Ci od 200 do 300 godzin montażu,a wymaga jedynie standardowych narzędzi i średnich umiejętności technicznych.


Kolorystyka

Samolot BushCat dostępny jest standardowo wielu atrakcyjnie wyglądających kolorach.

Materiał pokrycia jest to trójwarstwowy laminat który jest dostępny w 5 kolorach: czarny, biały, żółty, niebieski i pomarańczowy. Posiadamy różne szablony układu kolorów w naszej ofercie które zawierają te kolory tkanin. Złożone części/elementy samolotu mogą być dobierane w dowolnym kolorze - co czyni nasz samolot niepowtarzalnym i wyjątkowym. Wiele firm narzuca standardowe kolory szarości lub pomalowanie za dodatkowa opłata. Nasz samolot otrzymasz w kolorach dowolnie  wybranych i bez dodatkowych kosztów. Samolot może być wykonany tak aby wyglądał zabawnie, lub też w stonowanej kolorystyce  - wybór należy do Ciebie! Są to tylko niektóre przykłady układów i kolorów  które mogą być dowolnie mieszane.


Panel przyrządów

BushCat jest wyjątkowy nie tylko na zewnątrz ale i tez w środku. Mamy zróżnicowany wybór standardowych tablic przyrządów dla naszych klientów do wyboru,  jeśli nie możesz  znaleźć tego co Ci się podoba, można zaprojektować swój własny panel. Wszystkie nasze panele mają uniwersalne złącza oznacza to że ​​mogą być łatwo usunięte z samolotu, jeśli właściciel chce dokonać zmian w tablicy przyrządów


Opony

Właściciele samolotu z tylnym kołem ogonowym  mogą wybierać pomiędzy trzema rodzajami opon:

  • 800-6, 4 warstwowa Carlisle Turf Glide tundra
  • 850-6, 6 warstwowa AirTracsuper - Tundra
  • 600 x 6, 6 warstwowa opona Dunlop (idealna do stosowania na większości dróg startowych asfaltowych i trawiastych)
  • Opony Airstreak Bush wheel 26 cali - na specjalne zamówienie

4-warstwowe opony Carlisle zostały wykorzystane jako standard w konfiguracji z kołem przednim. Jednak opony Tundra  AirTrac okazały się świetnym wyborem z konfiguracją kola tylnego co zwiększa możliwości samolotu w trudnym terenie.


Śmigło

W oparciu o doskonałą wydajność, w połączeniu z silnikiem Rotas 912s klientom BushCat oferowane są do wyboru różne śmigła na podstawie osobistych preferencji. Opcje montowane fabrycznie:

Śmigło Zgodność z silnikiem
P-Prop Rotax 912S
Kiev Prop Rotax 912 ULS

BRS-Ballistic Recovery Systems- Spadochron Ratowniczy

BushCat  może być wyposażony w ratowniczy system spadochronowy samolotu.


Bagaż

Dwa obszerne miejsca bagażowe, w górnej części bagaż jest dostępny z kokpitu podczas lotu, podczas gdy dolna powierzchnia bagażu jest dostępna po odsłonięciu  bocznych klap kadłuba.


Światła

Samolot BushCat umożliwia wiele różnych konfiguracji świateł. Podstawowe światła LED na końcach skrzydeł uważane są za podstawowe, jednakże samolot może być również wyposażony w stroboskopy, światła identyfikacyjne, lub obie kombinacje. Możliwe jest również umieszczenie światła na szczycie statecznika pionowego, które jest bardzo popularnym rozwiązaniem. Zapraszamy do kontaktu z nami, w przypadku chęci sprawdzenia wszystkich możliwości.


Pokrowiec

Dbanie o samolot jest łatwiejsze z pomocą pełnych pokrowców. Podczas postoju samolotu przez dłuższy okres czasu ,możliwe jest zakupienie pokrowca ochronnego.


Tapicerka skórzana

Ciemna i wytrzymała tkanina jest stosowana jako standard do tapicerowane siedzeń i oparcia. Jednak jeśli wolisz wygląd skóry naturalnej w samolocie oferujemy taką możliwość. Zapraszamy do kontaktu
z nami.


Dodatkowy uchwyt steru

Dodatkowy ster (łatwy w demontażu) dostępny jako opcja operatorów szkół lotniczych. Daje Instruktorowi pełną kontrolę z miejsca po prawej stronie.


Osłona przeciwsłoneczna

Chowana osłona przeciwsłoneczna może być dopasowana do wnętrza kabiny i dachu. Może zostać przedłużona w ciągu lotu w kilka sekund.


Zestaw do mocowania

Możliwa jest opcja zakupu zestawu do mocowania samolotu w czasie postoju w terenie.